Hosting services

Thursday 5 September 2013

Mengenai Al Quran Digital

Bacaan Mengikut Sentuhan Pen

Mempunyai keistimewaan membaca ayat per ayat dan surah per surah. Sentuh saja mata pen pada mana-mana Ayat atau Surah, pen ini akan mengeluarkan bacaan mengkut Qari mana yang kita pilih.


Bacaan Dari Qari Terpilih

Boleh mempelajari Al Quran daripada qari terpilih seperti Sheikh Abdul Rahman As Sudais, Sheikh Saad Al-Ghamidy, Sheikh Misyari Rashid dan Sheikh Abdul Al-Matrud.



30 Juzuk Berserta Terjemahan


Al Quran Digital ini lengkap bacaan Al Quran iaitu 114 surah atau 30 juzuk beserta bacaan untuk mempelajari Iqra' dan juga alih bahasa dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris untuk terjemahan.



Berfungsi Sebagai MP3


Mempunyai USB Cable dan berfungsi sebagai MP3 untuk memainkan lagu-lagu seperti nasyid, nama-nama Allah, Talbiah dan sebagainya yang boleh di download dari komputer ke dalam Pen Al Quran digital.


Aksesori Lengkap


Boleh disambungkan kepada pembesar suara atau speaker untuk bacaan yang lebih jelas dan boleh juga disambung kepada earphone telinga untuk mendengar sendiri tanpa gangguan orang lain.

Amat Mudah Digunakan


Tidak perlu bimbang atau risau akan masalah penggunaanya kerana pen ini amatlah mudah digunakan kerana hanya perlu meletakkan pen tersebut di mana-mana surah,maka pen ini akan membacanya.